2012. április 25., szerda

Epres ricottás édesség





Az epret nem tudom megunni. Ha minden nap, minden évszakban ehetném, az sem jelentene gondot. Imádom a színét, illatát, formáját is. Most egy hideg édesség készült belőle.

Epres ricottás csoda

Hozzávalók:
30 dkg eper
1 doboz (250 g) ricotta
1 dl habtejszín
2 ek. tejföl
2-3 ek. nádcukor (ízlés szerint)
10 dkg édes keksz (nálam: teljes kiőrlésű édesítővel készült)

Elsőként a kekszet törtem össze egy nyújtófa, és egy zacskó segítségével (nincs késes robotgépem). Ez kerül a poharak aljára. A krémhez felvertem a tejszínt a cukorral, hozzákevertem a ricottát, és egy kis tejfölt lazításként. Az epreket apró kockákra vágtam, a felét a krémbe tettem. A kekszes rétegre kanalaztam az epres-ricottás masszát, a tetejére pedig az eper másik fele került.
Másnap, jól lehűtve a legfinomabb.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

© Tejeskávé, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena