2012. április 23., hétfő

Színes csirkemell

A mai ebéd ez a színes, csípős csirkemell lett. Igazi mindent-bele étel. Az alapötletet egy barátnőmmel való inspiráló beszélgetés közben tanultam el. Felugrottam hozzá egy gyors esti élménybeszámolóra, közben a vacsora készült, amibe én is besegítettem - egy csőtörés miatt ugyanis magamra maradtam a félkész vacsorával pár percre. Ez a saját változatom, minden zöldséget beletettem, amit itthon találtam.

Színes csirkemell

Hozzávalók:

20 dkg csirkemell filé
2-3 szál újhagyma
2 szál répa
1-2 közepes cukkini
1 kaliforniai paprika
1 doboz (400 g) darabolt paradicsom konzerv
bazsalikom, oregánó, chili ízlés szerint
só, bors






Elkészítés:
A csirkemellet apró darabokra vágtam. A zöldségeket felkarikáztam, és sorban beledobtam a serpenyőbe: először az újhagymát, majd a répát, kaliforniai paprikát, cukkinit. Öt perc után a csirkemellet is hozzá tettem a zöldségekhez, együtt sültek 10-15 percig fedő alatt. Megfűszereztem a zöldséges húst. A végén hozzáöntöttem a paradicsomot, ezzel is főztem 5-10 percig. Barna rizzsel tálaltam.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

© Tejeskávé, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena