2012. április 30., hétfő

Keleti fasírt cékla tzatzikivel

A fasírtot egy Nők Lapjában található recept ihlette. Megvariáltam az ötletet, csupán a fűszer és a darált hús maradt a eredeti receptből. Mellé cékla tzatzikit készítettem - nagyon jól passzol hozzá ez az íz, főként melegen!


Keleties fasírt

Hozzávalók:
25 dkg darált sertéshús
1 tojás
1 szál újhagyma
1/2 vöröshagyma
1 marék dió
2-3 ek. zabkorpa
1 kk. kínai ötfűszer keverék
só, bors

Elkészítés:
A darált húshoz kevertem a tojást, a felkarikázott újhagymát, a kockázott vöröshagymát. A diót kis mozsárban apró darabokra törtem, ezt is a masszába kevertem. Belekevertem a fűszereket, és annyi zabkorpát adtam hozzá, amíg jól formázható állaga nem lett. 180 fokos sütőben 25-30 percig sült

Cékla tzatziki

Hozzvalók:
2 db cékla
1 doboz (25 dkg) sűrű görög joghurt
2 ek. tejföl
1 nagyobb gerezd fokhagyma


Elkészítés:
A céklát lereszeltem, a zúzott fokhagymával összekevertem. A joghurtot és a tejfölt is a zöldséghez adtam, sóztam. Hűtőben pár óra szükséges, hogy az ízek összeérjenek.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

© Tejeskávé, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena