2012. május 14., hétfő

Vöröslencse leves

Ma, életem második foghúzása után jól meg kell fontolnom, mit eszem. Se tej, se kávé, se aprószemű bármi.A szokásos fogorvos utáni tejbegríz tiltólistára került. Így egy levesre esett a választásom, ami laktató, mégis könnyen ehető, és még a mai hideg időhöz is illik. A kiindulási alap ez a recept volt.

Vöröslencse leves

Hozzávalók:
2-3 szál újhagyma
2 szál répa
15 dkg vöröslencse
1 tk. piros paprika
1/2 tk. curry
1 és 1/4 liter erőleves (én koncentrátumot használtam)

A hagymát és a répákat megtisztítottam, felkarikáztam. A hagymát üvegesre pároltam, majd a répával is pirítottam pár percet. Hozzátettem a fűszereket és a lencsét. Felöntöttem erőlevessel (most: víz + húsleves koncentrátum), és 20-25 percig főztem. Én a végén - aktuális helyzetem miatt - összeturmixoltam, de darabosan is finom.





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

© Tejeskávé, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena