2012. június 9., szombat

Sült csirke juhtúrós-mángoldos lepénykével, rukola salátával

A házi csirkéhez most friss házi zöldségeket is kaptam, egyenesen a nővérem erkélyéről. A rukola és a mángold mind friss szerzemény, a mángoldból én vagyok az a szerencsés, aki elsőként ehetett belőle.

Sült csirke juhtúrós-mángoldos lepénykével, rukola salátával


A sült csirkét a lehető legegyszerűbb módon készítettem el. Sóztam, borsoztam, tepsibe tettem, mellé fokhagymát szórtam, 1-1,5 óráig sütöttem a forró sütőben.

Juhtúrós-mángoldos lepényke

Ezt a lepényt csakapuffin blogjából mentettem el hónapokkal ezelőtt, és a megfelelő alkalmat vártam. A receptet egy az egyben a fent leírt módon készítettem, annyi különbséggel, hogy hozzátépkedtem a friss mángold leveleket. Kicsit színesebb, gazdagabb íze lett. Legközelebb megpróbálom több juhtúróval, kevesebb túróval is (a juhtúró íze nem nagyon érződött ki).

Rukola saláta

A salátához használtam friss paradicsomot és aszalt paradicsomot apróra vágva,  jégsalátát és rukolát összetépkedve. Az öntetettel kísérleteztem kicsit, egy olyan saláta öntetemet próbáltam reprodukálni, amit a kedvenc kávézómban titkos recept alapján készítenek. Most ez került bele: 2-3 ek. olívaolaj, 2 ek mustár, 1 ek. majonéz, 1 ek.tejföl, 2 ek. víz (az állaga miatt).


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

© Tejeskávé, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena