2012. július 19., csütörtök

Sárgabarackos brownie

Az egyik kedvenc főzéssel kapcsolatos tevékenységem a piacozás, és az élelmiszer bevásárlás. Számomra ez egy kikapcsolódás, imádom a hangulatát, amikor a kis fonott kosarammal elsétálok a piacra, vagy az Ázsia boltba, ahol a különlegességek között válogatok. Amikor sok időm van, akár hetente többször is megteszem ezt a kis utat, csak hogy legyen itthon friss zöldség, gyümölcs. Ezen a héten sokféle gyümölcsöt vettem a piacon , ami közül a sárgabarack fogyott a leglassabban. A maradék barackot ebben a süteményben használtam fel. Imádom a megsült sárgabarack ízét, igazi lekvárrá változik a hő hatására. Mellesleg ez életem első brownie-ja.

Sárgabarackos brownie

Hozzávalók:
10 dkg 60-70%-os étcsoki
15 dkg vaj
15 dkg nyírfacukor
2 tojás
10 dkg graham liszt
5 dkg tönköly fehérliszt
csipet só
csipet sütőpor

tetejére 3-4 sárgabarack felkockázva

Az étcsokit és a vajat vízgőz fölött felolvasztjuk. A száraz összetevőket összekeverjük. A tojásokat a cukorral fehéredésig keverjük, majd a száraz anyagokkal és a vajas étcsokival felváltva adagoljuk a masszához. 170 fokon 25-30 percig sütjük.

2 megjegyzés:

  1. Mintha csak magamat olvastam volna. Pont így szeretek én is vásárolgatni...fonottkosár-piac... Én is brownie-t sütöttem csak kókuszosat. Hű, de finom lehet sárgabarackkal! Ki kell próbáljam...

    VálaszTörlés
  2. Hmmmm, a kókuszos brownie is istenien néz ám ki :)

    VálaszTörlés

© Tejeskávé, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena